اخبار کاپیتان

  همیشه آبی


پورحیدری: بازگشت مجیدی هواداران را خوشحال می کند

رییس کمیته فنی استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان و احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ارائه داد.

منصور پور حیدری معتقد است ، فرهاد مجیدی از بازیکنان بزرگ و مورد علاقه هواداران است . رییس کمیته فنی استقلال در خصوص بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان اظهار داشت:فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است .او بازیکن بزرگی است و مورد علاقه هواداران می باشد.مدیرعامل استقلال و سرمربی تیم با بازگشت او موافقند و اعلام کردند که استقلال خانه ی مجیدی است . ما هم امیدواریم مشکلات حل شود و فرهاد مجیدی بتواند به استقلال بازگردد ،بازگشت او هم هواداران را خوشحال می کند و هم می تواند از لحاظ فنی به تیم کمک کند.
پورحیدری درباره ی احتمال برگزاری بازی استقلال و درود در لرستان گفت: تا این لحظه هنوز محل بازی مشخص نشده است . امااین نکته جالب توجه است که گهر تمامی مسابقات خود در نیم فصل اول را درکرج برگزار کرده است و می خواهد دراولین تجربه ی میزبانی ،پذیرای یک بازی حساس و پرهوادار باشد و نمی دانیم دلیل این اصرار چیست. به هرحال امیدواریم این بازی هر کجا که برگزار می شود بدون حاشیه و در آرامش به پایان برسد.بازی با گهر بازی سختی است و امیدواریم استقلال پیروز میدان باشد و در نهایت تیم ما با دفاع از عنوان قهرمانی ، قهرمان دوباره جام حذفی شود.

رییس کمیته فنی استقلال در ادامه خریدهای جدید استقلال را مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: در بازی با سایپا از بازیکنان جدید تیم رونمایی شد و انصافا هم همه ی آن ها خوب ظاهر شدند . جباری هم با رهایی از بند مصدومیت به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است و بازگشت او در کناربازیکنان جدید می تواند کمک شایانی برای استقلال باشد.بازگشت جباری از نظر روحی و فنی می تواند به استقلال کمک کند جباری استثنا است و آرزو می کنیم بازگشت دوباره ی جباری کمک موثری برای تیم ملی هم باشد و کی روش هم از او استفاده کند./ش

اوج نیوز
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۵

گزارش تمرین امروز استقلال تهران:خوشحالی هواداران از بازگشت

مجیدی

تمرین تیم استقلال در غیاب مجتبی جباری برگزار شد.
تیم استقلال که روز گذشته به دلیل بارش باران تمرینات تاکتیکی خود را تعطیل کرده بود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را از سر گرفت. در تمرین امروز مجتبی جباری باز هم حضور نداشت و مشخص نبود این بازیکن به چه دلیلی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده است. میثم بائو و سیاوش اکبر‌پور دیگر غایبان تمرینات استقلال بودند.

* نسبت به روزهای گذشته تماشاگران بیشتری در تمرین استقلال حضور پیدا کرده‌اند و نکته جالب اینجا بود که هنگامی گزارشگر برنامه 90 قصد داشت از آنها گزارش تهیه کند هواداران نسبت به او اعتراض کرده و مقابل دوربین علیه فردوسی‌پور شعار می‌دادند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال هنگامی که با سؤال خبرنگار 90 روبرو شد به وی گفت شما تحریم هستید و من مصاحبه‌ای با شما نمی‌کنم.

* دویدن دور زمین، جمع کردن با توپ،انجام حرکات تاکتیکی در سه گروه از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود.

* کادر فنی تیم استقلال در اواخر فعالیت امروز تمرینات چارچوب شناسی را برای فرزاد حاتمی در نظر گرفت. همچنین جواد نکونام نیز روی ضربات ایستگاهی کار می‌کرد.

* بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال سوژه اصلی بازیکنان و طرفداران این تیم بود و علاوه بر اینکه تماشاگران در خصوص برگزاری مسابقه استقلال و گهر سؤال می‌پرسیدند می‌خواستند بدانند آیا حضور مجیدی در این تیم قطعی شده یا خیر. تعدادی از طرفداران این تیم تصور کرده بودند مجیدی امروز در تمرین شرکت خواهد کرد و به همین دلیل پس از اینکه متوجه شدند او هنوز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار نکرده محل تمرین را ترک کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 15 پیگیری خواهد شد./ش

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۳

منتظری: اولین نفری هستم که از بازگشت مجیدی خوشحال

می‌شوم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی فکر‌های آلوده برایم حرف در می‌آورند در حالی که من و مجیدی از دوستان صمیمی هستیم.

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند و مخالف بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان هستند.

پژمان منتظری در خصوص شایعاتی که در همین رابطه مطرح شده اظهار داشت: متاسفانه فکر‌های آلوده برای من حرف در می‌آورند در حالیکه اصلا چنین صحبت‌هایی را قبول ندارم چون من 2 سال کنار فرهاد مجیدی بازی کردم و چیز‌های زیادی از این بازیکن آموختم.

وی افزود: یکی از آرزوهایم این است که فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و نمی دانم چرا برخی دوستان این صحبت‌ها را مطرح کردند و از کجا چنین تحلیلی کرده و آن را به گوش مردم رسانده‌اند.

منتظریتاکید کرد: از اینکه شنیده‌ام فرهاد مجیدی در حال بازگشت استقلال است خیلی خوشحالم و باید بگویم 2 سال بهترین خاطره‌ها را در کنار او داشتم و ما دو نفر از دوستان صمیمی همدیگر هستیم و مطمئن باشید اولین نفری که از آمدن مجیدی استقبال می‌کند من هستم./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۱

تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی توسط مدیر روابط عمومی

باشگاه استقلال

سررشته داری:امیدواریم بتوانیم امروز هواداران را خوشحال کنیم

محمد سررشته درباره بازگشت فرهاد مجیدی اظهار داشت : مجیدی با بازگشت به تهران ، به احتمال زیاد عصر امروز در جلسه ای با دکتر فتح اله زاده شرکت خواهد کرد و در صورتیکه مساله خاصی اتفاق نیافتد فرهاد مجیدی امروز به تیمش باز می گردد و پس از توافق نهایی روز چهارشنبه ساعت چهار بعد از ظهر در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد.باشگاه استقلال امیدوار است بتواند امروز هواداران را خوشحال کند. وی در خصوص وضعیت نهایی میثم حسینی و امین منوچهری گفت: میثم حسینی و امین منوچهری امروز در جلسه ای برای تصمیم گیری نهایی در خصوص پیوستن به باشگاه نفت تهران با دکتر فتح اله زاده شرکت کردند و ضمن ابراز تشکر از حمایت های استقلال و شخص فتح اله زاده مقرر شد که مذاکرات خود را با باشگاه نفت بصورت جدی دنبال کنند. مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد :با توجه به درخواست امین منوچهری مبنی بر سفر با استقلال به مکه مکرمه و ذکر این موضوع که با جدا شدن از جمع آبی پوشان حسرت زیارت خانه ی خدا بر دلم خواهد ماند ، مدیر عامل باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرد که در صورت موافقت باشگاه متبوعش امین منوچهری می تواند تیم استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند و در آن سفر معنوی همراه آبی پوشان باشد./ش-ا

سایت رسمی باشگاه استقلال
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۳۶

فرزاد مجیدی گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد به این تیم کرده‌ام.
خبرگزاری فارس: مجیدی: مسئولان استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد کردمفرزاد مجیدی که به عنوان نماینده برادرش اولین مذاکرات را با مسئولین باشگاه استقلال انجام داد، اظهار داشت: من به فتح‌الله زاده قول داده بودم که فرهاد را برای مذاکره با باشگاه استقلال بیاورم و تمام تلاشم را انجام دادم و قرار است مذاکرات بین طرفین صورت بگیرد.

وی افزود: باز هم تلاش می‌کنم تا فرهاد مجیدی به استقلال برگردد چون خودم یک استقلالی هستم و می‌دانم که طرفداران چقدر از حضور او خوشحال می‌شوند. متاسفانه از قول من نقل شده که به دنبال این هستم که فرهاد به استقلال نیاید اما مسئولان باشگاه می دانند که چه تلاشی کردم تا او به تهران بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

قرار است امروز جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی برگزار شود و طی آن در خصوص بازگشت شماره 7 استقلال تصمیم گیری نهایی اتخاذ گردد./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
خدا چه قدرتوخوبی ...............................


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
Pink girls

----->